هکرها بار دیگر به BitDefender حمله کردند
 
مرکز آی تی همدان
در این وبلاگ قصد دارم به جدیدترین اخبار دنیای IT بپردازم
 
 

اين دومين بار در طول يک هفته است که وب سايت BitDefender مورد تعرض هکرها قرار مي‌گيرد.

به گزارش SC Magazine UK، بر اساس پستي که بر hackersblog.org نقش بسته، يک آسيب‌پذيري در BitDefender وجود دارد که هکرها با استفاده از آن مي‌توانند به پايگاه‌داده اين سايت دسترسي يابند.

در اين پست، نويسنده که هکري است به نام Unu گفته است: اين بسيار منزجرکننده و آزاردهنده است که شرکتي به سرشناسي و حجم BitDefender، هيچ آدرس ايميلي بر سايت خود ندارد! شما با استفاده از لينک ارتباطي آنها، مي‌توانيد چند جمله کوتاه به webmaster سايت ارسال کنيد. من همين کار را کردم ولي پاسخي دريافت ننمودم. اين آسيب‌پذيري همچنان وجود دارد. 

نويسنده پست با بيان اينکه پارامتر يادشده، دسترسي به پايگاه‌داده را ممکن مي‌سازد، اظهار داشته: من اطلاعات زيادي منتشر نمي‌کنم زيرا منتظر حل شدن اين مشکل هستم.

Unu ادعا کرده است که اين پارامتر مشکل ساز، در بخش اخبار سايت قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:, :: 11:45 :: توسط : شهلا تهرانی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظر یادتون نره
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرکز آی تی همدان و آدرس hamedanit.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 18241
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1